tiistai 10. syyskuuta 2013

Asiakaspalvelu ja asiakkaiden totaalinen ignorointi

Tässä taas yritysten verkkopalvelu, jossa listataan mitä sattuu...

Yritys tietysti yrittää korjata virheelliset tiedot, mutta haaveeksi jää: Palautekenttä antaa ihan omia virheilmojaan, nähtävästi asiakasvalinta haluaa valita asiakkaansa itse, eikä halua korjauksia tai palautteita (ei-maksavilta) asiakkailta (joiden virheelliset tiedot se kuitenkin listaa iloisesti, mistä lie ne keksineet).

Ja tämä 'verkkovirhe' on ollut olemassa koko ajan, ei ollut ensimmäinen kerta kun yritimme tässä vuosien saatossa (vähän alkaa jo jurppia)!!

2 kommenttia:

  1. Kaksi päivää myöhemmin, ei ole 'palattu asiaan pian' koska viestikenttää ei ole koskaan lähetetty, koska yrityksen viestikenttä ei ole koskaan edes toiminut...

    VastaaPoista
  2. Nähtävästi screenshot-kuvan laitto auttoi! Nyt täytyy lisätä että kyllä se viesti jonnekin meni ja 6 päivää myöhemmin tuli vastaus ja ilmoitus että virheellinen tieto on korjattu!

    VastaaPoista